Pokiaľ máte problém s nastavením wifi na radiátoroch, skontrolujte prosím nasledovné body:
1. Máte iPhone, alebo iPad a nevidíte zadávané heslo do wifi siete? Vypnite si dočasne tmavý (alebo automatický) režim, aplikácia nepodporuje túto možnosť. Po nastavení prepnite späť na tmavý režim.
2. Máte na routeri nastavené Smart wifi? (Zlúčenie 2,4 Ghz a 5 Ghz siete pod jeden názov) Oddeľte ich vytvorením dvoch rôznych sietí - zvlášť pre 2,4 Ghz a 5 Ghz. Radiátory fungujú len na 2,4 GHz sieti.
3. Máte zapnutú wifi v radiátore? Pozor, ikona wifi siete a funkcie Detekcie prítomnosti sú podobné
4. Pokiaľ sa v aplikácii nezobrazí názov vašej wifi siete a máte zariadenie so systémom Android, povoľte aplikácii všetky prístupy, hlavne polohu. Prípadne na spárovanie radiátora použite iný telefón, v ktorom sa dočasne prihlásite do svojho účtu Radistar. Následne sa v aplikácii odhlásite a prihlásite do svojho účtu na svojom zariadení, kde vám párovanie nefungovalo - zariadenie tam už bude spárované.
5. Máte iPhone, radiátor sa spáruje, ale nevidíte ho v aplikácii? (zistené 28.11.2022) Tento problém spôsobujú oprávnenia aplikácie vs operačný systém iOS a zápis do cloudového riešenia aplikácie Radistar. Skúste zopakovať párovanie na zariadení so systémom Android, následne je možné radiátor ovládať aj v aplikácii vo vašom iPhone.
6. Spárovanie prebehne, ale zariadenie sa nezapíše do aplikácie? (zistené 12.12.2022) Tento problém môže spôsobiť sieťovanie wifi zariadení - viac vysielacích buniek, prípadne opakovač - repeater, v routroch môže byť pod nastavením multicast, mesh a pod. Vypnite dočasne túto funkciu a po korektnom spárovaní znovu zapnite.
Vzhľadom na množstvo zariadení hlavne so systémom Android nie je možné zaručiť úplnú kompatibilitu so všetkými modelmi a verziami, vždy je ale možné riešiť párovanie na inom zariadení a následne používať ovládanie na svojom zariadení. Výrobca sa snaží zapracovať všetky obmedzenia do aktualizácie aplikácie.